Neden ZiraatPay Sanal POS

Birçok banka sanal POS sistemini içinde barındıran ZiraatPay, tek bir platform üzerinden işyerine birçok bankanın kartı ile taksitli satış olanağı sunmaktadır.

  • Güvenilirlik ve Güvenlik: ZiraatPay, müşteri bilgilerinin güvenliğine önem verir. Platformumuz aracığıyla yapılan her işlem güvenli bir şekilde şifrelenir ve korunur.
  • Kolay Entegrasyon: ZiraatPay, işletmelerin web sitelerine veya mobil uygulamalarına kolayca entegre edilebilecek bir yapı sunar. Bu işletmelerin hızlı bir şekilde ödeme sistemlerini kurmalarını sağlar.
  • Hızlı ve Kolay Kullanım: ZiraatPay ‘in kullanımı kolaydır ve işletmeler için pratik bir çözümdür. Hızlı işlem süreçleri ve kullanıcı dostu arayüzüyle işlemler kolayca yönetilebilir.

ZiraatPay kimlere hizmet sunmaktadır?

ZiraatPay şahıslar ve kurumsal firmalara ödeme hizmeti sunan bir platformdur.

Şahıs şirketleri ZiraatPay sanal POS hizmetinden faydalanabilir mi?

Vergi levhası ya da vergi muafiyeti belgesi ile başvurularak, sanal POS hizmetinden şahıs şirketleri faydalanabilmektedir.

ZiraatPay’in sağladığı kolaylıklar nelerdir?

ZiraatPay sunduğu POS ürünleri ile size ve işletmenize en uygun ödeme alma çözümlerini bir araya getirir. Kart saklama ile müşterilerinizin alışverişlerini kolaylaştırabilir, İşlevsel ara yüzü sayesinde ödemelerinizi kolayca tahsil edebilir bütün finansal detaylara tek ekran üzerinden ulaşabilirsiniz.

ZiraatPay Sanal POS hangi ürünleri sunmaktadır?

Ziraat Sanal POS ile hızlı ve güvenli ödeme alabilir ve hemen satış yapmaya başlayabilirsiniz.

  • Kredi kartlarına taksit imkânı
  • Çok sayıda kredi kartı markası ile işlem
  • Yurt dışı kredi kart sahiplerine ilgili para birimi üzerinden online ödeme imkânı
  • Kolay mutabakat
  • 7/24 operasyon ekibi ile kesintisiz destek
  • Güçlü kontroller, sahtekârlık önleme çözümleri

Pazaryeri Ödeme Çözümü

Pazaryeri Ödeme Yazılımı ile platformunuzdaki alt satıcıları tanımlama ve tahsilatları takip etme imkânı


Link ile Ödeme Alma

ZiraatPay Link ile Ödeme Çözümü ile SMS ve e-mail üzerinden tahsilatları kolayca gerçekleştirme


Kart Saklama Hizmeti

Kart saklama özelliği ile kart bilgilerinin güvenli ortamda saklanarak düzenli ve tekrarlı ödeme olanağı

ZiraatPay Sanal POS ’unun banka sanal POS’undan farkı nedir?

ZiraatPay Sanal POS’u birden fazla banka altyapısını bünyesinde barındırdığı için, işyerinin bankalarla tek tek anlaşma yapmasına gerek kalmaz. Aynı zamanda işyeri, anlaşmalı bankaların kart hamillerine taksitli satış imkanı sunabilir.

ZiraatPay ile müşterilere ne kadarlık taksit fırsatı sunabilirim?

ZiraatPay ile müşterilerinize bankasının onay vermesi durumunda 12 taksite kadar taksit fırsatı sunabilirsiniz.

ZiraatPay sanal POS başvurusu nasıl yapılır?

Sitemizde yer alan Sanal POS Başvurusu kısmından hemen başvuru yapabilirsiniz.

ZiraatPay’in komisyon oranları nelerdir?

ZiraatPay firma işlem hacmi, ciro, valör süresi gibi değişkenleri dikkate alarak size en uygun komisyon oranlarını sunar. Size özel komisyon oranlarını öğrenmek için başvuru formunu doldurun. En kısa sürede avantajlı tekliflerimizle tarafınıza dönüş sağlayalım.

Başvuru için dikkat edilecek unsurlar nelerdir?

Başvuru esnasında başvurusu yapılacak e-ticaret sitesinin altyapısı satışa hazır olmalı, site güvenliğini sağlayan SSL sertifikası bulunmalıdır. Hizmet sözleşmesi, mesafeli satış sözleşmesi, iletişim bilgileri sitede yer almalıdır.

Web sitesi olmadan başvuru yapılabilir mi?

Ürün içeriğinin satışa uygun olduğu sosyal medya platformları, web sitesi olmadan yapılan satışlar için bir pazarlama alanı olarak görülmektedir. Bu platformlar üzerinden bir web sitesi olmadan satış yapılmak istenmesi durumunda da ‘’ZiraatPay Link ile Ödeme Alma’’ hizmetine başvuru yapılabilir.

Başvuru sürecinde gerekli evraklar nelerdir?

  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • Oda Kayıt Belgesi
  • Noter Tasdikli İmza Sirküleri
  • Vergi Levhası
  • Şirket Ortaklarının ve Şirketi Temsile Yetkili Kişilerin Kimlik Fotokopileri
  • Üye İşyeri Sözleşmesi
  • Lisans/Faaliyet İzin Belgesi ya da Faaliyeti Sürdürmek İçin Gerekli Diğer Yasal Belgeler (Faaliyet alanında zorunlu olması durumunda)
  • Adınıza/işletmenize ait IBAN numarasını içeren banka dekontu

Başvuru aşamasından önce üye işyeri sözleşmesi incelenebilir mi?

Üye işyeri sözleşmesi ZiraatPay sitesinde yer almakta olup başvuru öncesi sözleşme işyeri tarafından incelenebilir.

Başvuru süreci ve onayı nasıl takip edilebilir?

Başvurunun tüm aşamaları tamamlandığında, ZiraatPay en kısa sürede, başvuru esnasında kayıt edilen e-posta adresi üzerinden, işyeriyle iletişime geçerek süreci başlatacaktır. Başvuru süreci ve onayının takibi için ZiraatPay destek kanallarından da bilgi alınabilir.

Başvuru sürecinde yaşanan sorunlarla ilgili bilgi alınacak iletişim kanalları nelerdir?

ZiraatPay destek hattı: 0 850 209 00 00 ZiraatPay destek e-posta adresi: uyeisyeri@ziraatpay.com.tr

Faturalandırma/komisyon ödemeleri ne zaman yapılmaktadır?

ZiraatPay’ den aldığınız ödeme hizmetlerine istinaden alınan komisyon ücretlerine dair tarafınıza fatura kesilecektir. Bu kapsamda ödemeniz gereken bir ücret bulunmamaktadır. Faturanız aylık olarak tarafınıza ulaşacaktır. Söz konusu bu komisyon/hizmet faturalarını, ilgili işlem ödemesinde hizmet bedeli olarak gösterebilir ve muhasebeleştirebilirsiniz.

Ödemelerde güvenliği nasıl sağlıyorsunuz?

ZiraatPay uluslararası standartlarda kabul görmüş risk, güvenlik politikalarına ve sertifikalarına (PCI-DSS, SSL) sahiptir. Ödeme geçidimiz üzerinden 3D Secure ile işlemlerinizi güvenle gerçekleştirebilirsiniz.

Alınan ödemeler hesabıma ne zaman geçer?

Alınan ödemeler tarafımızla anlaştığınız valör süresine göre hesabınıza anında aktarılır.

İade ve iptal işlemler nedir? Nasıl yapılır?

Gün içinde yapılan ve gün sonuna girmeyen tüm işlemler iptal edilebilir. İade ise onaylı ve gün sonuna girmiş işlemlerin kart hamiline geri gönderilmesidir. ZiraatPay portal kullanıcısı işyeri, portal üzerinden iade ve iptal işlemi yapabilir.

Geçmiş iptal ve iade işlemleri görülebilir mi?

Evet, ZiraatPay Üye İşyeri Portalı üzerinden görülebilir.

İade ve iptal işlemleri için ücretlendirme yapılmakta mıdır?

Bu işlemler için ücretlendirme yapılmamaktadır.

Dolandırıcılık işlemleri nedir?

Maddi veya kişisel kazanç amacıyla internet üzerinden kayıp, çalıntı kartlar ya da kart bilgilerinin temin edilmesiyle kopyalanmış kartlar ile maddi ve kişisel kazanç sağlamaya yönelik gerçekleştirilen suç unsurlarıdır.

Dolandırıcılık ve şüpheli işlemler ile ilgili olarak hangi aksiyonlar alınabilir?

0 850 209 00 00 destek hattı üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Harcama itirazı nedir?

  • Banka kartı, kredi kartı, ön ödemeli kartlar ile kart hamilinin bilgisi olmadan yapıldığı düşünülen şüpheli işlemlere,
  • Kartın çalıntı ya da kayıp olduğunda yapılan işlemlere,
  • Ürün veya hizmetin eksik, yetersiz, kusurlu sunulduğu işlemler ile ilgili yaşanan sorunlara ilişkin kart hamillerinin kartı çıkaran bankaya yapmış olduğu harcamalara ilişkin yapılan itirazlardır.
  • Aynı zamanda Ulusal ve Uluslararası kartlı ödeme kuruluşları tarafınca kart hamillerini korumak için oluşturulmuş kurallar bütünüdür.

Harcama itirazı süresi ne kadardır?

İtiraz süreleri, itiraz sebeplerine göre farklılık göstermekle birlikte kural olarak işlemin karta yansımasından itibaren 540 günü geçemez. Bu süre içerinde kalma koşulu ile genellikle 120 gün olarak uygulanır. Bu süre işlemin gerçekleştiği tarihten ya da mal/hizmet teslimin gerçekleştiği tarihten itibaren başlayabilir.

Harcama itirazı talepleri nasıl işletilmektedir? Süreç nasıl ilerlemektedir?

  • Kart hamili, harcama itirazını kartın ait olduğu bankaya bildirerek, bankası aracılığıyla itirazının üye işyerinin bankasına iletilmesini talep eder. Üye işyeri bankası itiraza konu işlemi işyerine sunarak, işleme ait belge talebinde bulunur. Üye işyeri işleme ilişkin, kart kurallarına uygun şekilde bilgi ve belgeleri bankasına sunar. Üye işyeri bankası da işyerinden temin ettiği belgeleri kart bankasına iletir ve belgeler kart hamiline sunulur. İtiraz devam etmiyorsa, harcama itirazı geri çekilir ve tutar üye işyeri bankasında kalır.
  • Kart hamilinin itirazına dayanak teşkil edecek bilgi ve belgeler iletilmediyse veya gönderilen belgeler kart kuralları gereği yeterli değilse, itiraz edilen tutarın sorumluluğu işyerinde kalır.
  • Kart bankası bu itirazı, işyerinin bankasına iletir.
  • Üye işyeri bankası ilgili itirazı işyerine sunar ve işleme ait belge talebinde bulunur.
  • Üye işyeri işleme ilişkin bilgi ve belgeleri bankasına sunar.
  • Kart bankasına iletilen belgeler, kart hamiline sunulur. İtiraz devam etmiyorsa, harcama itirazı geri çekilir ve tutar üye işyeri bankasında kalır.
  • Kart hamili itirazına dayanak teşkil edecek geçerli bilgi ve belgeler iletilmediyse veya gönderilen belgeler yeterli değilse, itiraz edilen tutarın sorumluluğu işyerine aittir.